TriNed
Bel met ons: 0880 80 3030
Klantenservice

Glasvezel

Kiezen voor glasvezel heeft veel voordelen. Zo is het milieuvriendelijker dan een koperverbinding, supersnel internetten, constante kwaliteit en up- en downloaden met dezelfde hoge snelheid.

Overstappen is zo geregeld met onze overstapservice. Wij zeggen je huidige abonnement op en zorgen ervoor dat je niet zonder diensten of met dubbele lasten te maken krijgt. Let op want deze service is alleen van toepassing indien je bent aangesloten bij een van de volgende providers: KPN, NLE, Online, Plinq, SpeakUp, T-Mobile Thuis, Tele2, Telfort, Xs4all, DELTA, Ziggo, Youfone, Vodafone, MTTM en Netvisit. 

Indien je graag je huidige abonnement wilt beëindigen kan dat vaak telefonisch of middels een opzegbrief, deze kun je downloaden door hier te klikken. Vul deze volledig in, onderteken de brief en stuur deze naar je huidige provider. Indien gewenst kan onze klantenservice je helpen met het bepalen van de gewenste einddatum.


Hoe werkt dat nou, zo'n glasvezelaansluiting in huis?

Hier zie je een voorbeeld van een aansluitschema, hoe de kabels en apparatuur bij jou in de woning aangesloten kunnen worden.

Is glasvezel bij jou beschikbaar?

Vul je postcode en huisnummer in.
Je weet dan direct of glasvezel voor jou beschikbaar is.

1