Dit hangt af van het soort e-mailadres dat je gebruikt. We maken onderscheid in drie typen e-mailadressen. Heb je een e-mail van je huidige provider (bijvoorbeeld @planet.nl, @chello.nl, @home.nl, @hetnet.nl, @ziggo.nl, @kpnmail.nl) dan vervalt deze 6 maanden nadat het contract met de huidige aanbieder is opgezegd. Wanneer je een e-mailadres hebt via een (gratis) dienst als Hotmail, Gmail of iCloud, dan kun je deze blijven gebruiken. Deze e-mailadressen zijn via elke provider te gebruiken. Een e-mailadres via een domeinnaam welke je zelf hebt aangevraagd, zoals info@jenaam.nl, kun je ook blijven gebruiken.
Ja, er kunnen vijf e-mailadressen per abonnement worden aangevraagd bij de klantenservice van TriNed. De e-mailadressen worden uitgegeven onder de domeinnaam @trinedmail.nl.
De email is zowel toegankelijk via POP3 als IMAP via een lokaal geïnstalleerd e-mailprogramma zoals Outlook. Bij POP3 wordt de e-mail volledig opgehaald en blijft er geen kopie op de e-mailserver van TriNed achter. Bij IMAP wordt de email gesynchroniseerd en blijft er een kopie op de e-mailserver van TriNed staan. Met IMAP kunnen de e-mailberichten op meerdere apparaten worden geopend. Voor de juiste POP3 en IMAP instellingen kijk je hier.
E-mailberichten zijn ook toegankelijk via de webmaildienst van TriNed.
Is glasvezel bij jou beschikbaar?
Vul je postcode en huisnummer in.
Je weet dan direct of glasvezel voor jou beschikbaar is.