TriNed
Klantenservice

Als voldoende inwoners en bedrijven in jouw gemeente een glasvezelabonnement afsluiten dan krijgen alle bewoners en bedrijven een glasvezelaansluiting. Dat betekent dat iedereen voortaan super snel kan internetten met een minimale snelheid van 500 Mbps, haarscherp televisie kan kijken in HD kwaliteit en voordelig kan bellen. Maar omdat nog niet iedereen dit weet, heeft TriNed een sympathieke WIN-WIN actie opgezet waarmee (sport)verenigingen voor elk afgesloten glasvezelabonnement van TriNed € 10,- cadeau krijgen. Het werkt heel eenvoudig!

Iedereen die een glasvezelabonnement afsluit bij TriNed krijgt na de aanmelding een e-mail waarmee een favoriete vereniging gekozen kan worden. Deze vereniging krijgt hiervoor vervolgens € 10,- van TriNed. Dus hoe meer leden een abonnement afsluiten en jouw vereniging selecteren, hoe hoger het sponsorbedrag! Wie weet, kan je vereniging binnenkort een nieuw koffiezetapparaat kopen, de biljartlakens vernieuwen of een andere verenigingswens vervullen. Ook niet leden kunnen je vereniging selecteren!

Hoe werkt het?

Meld je vereniging aan door de inschrijfkaart volledig in te vullen en te mailen naar verenigingsactie@team.trined.nl. Breng de TriNed sponsoractie onder de aandacht van je leden. Op verzoek sturen we kosteloos een set poster naar je toe voor in de kantine of verenigingsgebouw. Hoe meer aanmeldingen, hoe hoger de bijdrage voor de vereniging. Heeft jouw vereniging meer dan 50 aanmeldingen dan verdubbelen wij het bedrag naar € 20,- per aanmelding. (Voor alle aanmeldingen, dus ook de eerste 50!) De sponsorbijdrage wordt per kwartaal uitgekeerd wanneer het glasvezelabonnement ook daadwerkelijk actief is. Er zijn geen verdere verplichtingen of kosten aan deze actie verbonden.

Let op: Deze actie is niet voor alle gebieden beschikbaar. Bekijk snel bij projecten of deze actie ook bij jou is.

Ga naar MijnTriNed en kies het gratis pakket naar keuze onder de menuoptie 'Televisie'. De inloggegevens voor MijnTriNed worden na activatie van je abonnement automatisch per email gestuurd en je kan deze terugvinden onder het tabblad Televisie in MijnTriNed.

Ga je verhuizen, geef dit dan altijd minimaal 4 weken vooraf bij ons aan. Wil je je abonnement behouden dan kan dat mits glasvezel van TriNed beschikbaar is op je nieuwe adres. Je dient dan een nieuwe aanvraag te doen en gaat een nieuw contract aan voor 12 maanden. Wil je je abonnement stoppen, dan is er sprake van een opzegtermijn van 1 kalendermaand, mits je contract langer actief is dan 11 maanden. Als je initiële jaarcontract nog loopt kan het abonnement niet beeindigd worden. Wil de nieuwe bewoner van je oude adres ook gebruik maken van onze diensten dan kunnen wij je jaarcontract eerder stopzetten, namelijk per de datum dat het nieuwe abonnement wordt geactiveerd.

Je kunt wijzigingen van bijvoorbeeld je telefoonnummer, e-mail of rekeningnummer telefonisch aan onze klantenservice doorgeven of via WhatsApp, Facebook Messenger of 1 van onze andere contactmogelijkheden.

Overstappen is zo geregeld met onze overstapservice. Wij zeggen je huidige abonnement op en zorgen ervoor dat je niet zonder diensten of met dubbele lasten te maken krijgt. Het aanvragen van de overstapservice gebeurt bij het maken van de afspraak voor installatie van de diensten. Er wordt dan gevraagd of je gebruik wenst te maken van de overstapservice en, indien je deze vraag bevestigend hebt beantwoord, welke provider er door ons beëindigd dient te worden. Deze service is bij de meeste providers in Nederland van toepassing. Kijk hier of jouw huidige provider er ook tussen staat.

Indien je graag je huidige abonnement wilt beëindigen kan dat vaak telefonisch of middels een opzegbrief, deze kun je downloaden door hier te klikken. Vul deze volledig in, onderteken de brief en stuur deze naar je huidige provider. Indien gewenst kan onze klantenservice je helpen met het bepalen van de gewenste einddatum.

We factureren altijd vooraf, uitgezonderd gesprekskosten, en verrekenen achteraf. Als je nog een actief abonnement hebt, waarbij de einddatum dus nog niet is bereikt, ontvang je automatisch de factuur van de volgende maand. Is je abonnement eenmaal opgeheven, doordat de einddatum is bereikt, dan worden de teveel berekende abonnementskosten automatisch in mindering gebracht op de volgende factuur. Indien wij de bruikleenapparatuur retour hebben ontvangen zal ook de retour Borg op deze factuur worden vermeld.

Is glasvezel bij jou beschikbaar?

Vul je postcode en huisnummer in.
Je weet dan direct of glasvezel voor jou beschikbaar is.

Trined.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om jou beter van dienst te kunnen zijn, daarnaast willen we graag jouw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij jou beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies?