TriNed
Klantenservice

Meldingen

In het onderstaande overzicht staat vermeld of er een storing is aan een van de diensten of als er onderhoudswerkzaamheden zijn aangekondigd.

Wil je een storing melden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Storing | Alle diensten | Midden-BrabantGlas
Momenteel ervaren wij een storing op het netwerk van Midden-BrabantGlas in de omgeving van Alphen. De storing wordt veroorzaakt door graafschade aan een voedingskabel. Er worden al reparatie werkzaamheden uitgevoerd, de verwachting is dat deze werkzaamheden rond 17:00 zijn afgerond.

Status:
Aangemeld

Regio:
Midden-BrabantGlas

Aanvang:
24-09-2021 om 13:47 uur

Storing | Interactieve televisie | Rekam Glasvezel
Momenteel ervaren wij verstoringen met de dienst interactieve televisie op het netwerk van REKAM. De verstoring is dat het beeld en geluid meerdere malen vastloopt op liveTV. De storing is in onderzoek.

Update op 01-07-2021 om 09:03 uur:
Door de complexiteit van de verstoring duurt het onderzoek langer de gepland. Onze excuses voor de overlast.
Update op 05-07-2021 om 16:26 uur:
Een klein deel van de klanten heeft nog problemen met de dienst interactieve televisie op het netwerk van REKAM. De storing is vooralsnog in onderzoek.
Update op 08-07-2021 om 16:23 uur:
Momenteel vinden de voorbereidende werkzaamheden plaats voor het herstel van de storing met dienst interactieve televisie op het netwerk van REKAM. De verwachting is dat de verstoring in de loop van volgende week is opgelost.
Update op 08-07-2021 om 19:14 uur:
Door de voorbereidende werkzaamheden aangaande het herstel van de storing het netwerk van REKAM is er een fout opgetreden waarbij diverse klanten de foutcode s004 in beeld kregen. Deze fout is hersteld, mocht je de foutmelding nog ontvangen, herstart dan het glasvezelmodem, Fritz!Box en de interactieve ontvanger.
Update op 13-07-2021 om 09:51 uur:
Momenteel vinden nog de voorbereidende werkzaamheden plaats voor het herstel van de storing met dienst interactieve televisie op het netwerk van REKAM.
Update op 22-07-2021 om 12:23 uur:
In de nacht van donderdag 22 juli op vrijdag 23 juli vinden er tussen 01:00 en 02:00 onderhoudswerkzaamheden plaats op het glasvezelnetwerk van REKAM. Onze diensten zijn tijdens de onderhoudswerkzaamheden tijdelijk niet beschikbaar
Update op 23-07-2021 om 09:20 uur:
De werkzaamheden op het glasvezelnetwerk van REKAM voor de glasvezelcentrales van Oudewater en Reeuwijk zijn afgerond, de storing is hiermee voor deze gebieden verholpen. Momenteel vinden nu de voorbereidende werkzaamheden plaats voor de overige glasvezelcentrales.
Update op 03-08-2021 om 15:34 uur:
In de nacht van dinsdag 03 augustus op woensdag 04 augustus vinden er tussen 01:00 en 02:00 onderhoudswerkzaamheden plaats op het glasvezelnetwerk van REKAM. Onze diensten zijn tijdens de onderhoudswerkzaamheden tijdelijk niet beschikbaar
Update op 19-08-2021 om 14:49 uur:
De onderhoudswerkzaamheden welke in de nacht van dinsdag 03 augustus op woensdag 04 augustus hebben plaatsgevonden hebben niet het gewenste resultaat gebracht. Het onderzoek zal verder worden voortgezet.
Update op 26-08-2021 om 12:07 uur:
Het onderzoek met betrekking tot de verstoring duurt langer dan gepland. Onze excuses voor de overlast.
Update op 03-09-2021 om 14:40 uur:
Door de complexiteit van de verstoring duurt het onderzoek langer de gepland.
Update op 10-09-2021 om 16:46 uur:
Momenteel vinden er meerdere onderzoeken plaats omtrent de verstoring. De verstoring is van zodanig complexe aard dat elke oplossing onderzocht dient te worden alvorens tot actie kan worden overgegaan.
Status:
Aangemeld

Regio:
Rekam Glasvezel

Aanvang:
29-06-2021 om 16:05 uur

Trined.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om jou beter van dienst te kunnen zijn, daarnaast willen we graag jouw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij jou beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies?