TriNed
Klantenservice

Meldingen

In het onderstaande overzicht staat vermeld of er een storing is aan een van de diensten of als er onderhoudswerkzaamheden zijn aangekondigd.

Wil je een storing melden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Onderhoud | Telefoon | Landelijk
In de periode van 24 januari tot 24 februari 2023 worden alle telefoniediensten gekoppeld aan onze glasvezelverbindingen gemigreerd naar een vernieuwd telefonieplatform. Tijdens de migratie kan het zijn dat gedurende een tijdstuur van maximaal 60 minuten inkomende gesprekken niet mogelijk zijn omdat de migratie door alle andere telefoonproviders verwerkt moeten worden. Uitgaande gesprekken zijn gedurende de migratie wel gewoon mogelijk en 112 blijft ook bereikbaar. Bij het gebruik van voicemail is het helaas niet mogelijk om de eigen voicemailbegroeting te behouden, deze zal vervangen worden door een standaard voicemailbegroeting . Tevens kunnen opgeslagen berichten niet meer beluisterd worden via 1233. Wij adviseren om de voicemail-naar-email functie via onze klantenservice te laten activeren indien er gebruik gemaakt wordt van voicemail.

Status:
Gestart

Regio:
Landelijk

Aanvang:
24-01-2023 om 00:00 uur

Opgelost:
24-02-2023 om 00:00 uur

Trined.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om jou beter van dienst te kunnen zijn, daarnaast willen we graag jouw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij jou beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies?