TriNed
Klantenservice

Meldingen

In het onderstaande overzicht staat vermeld of er een storing is aan een van de diensten of als er onderhoudswerkzaamheden zijn aangekondigd.

Wil je een storing melden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Storing | Interactieve televisie | Landelijk
Op dit moment ervaren wij dat de functie "Herinnering" op de Interactieve Ontvanger niet reageert. Dit probleem is in onderzoek.

Status:
Aangemeld

Regio:
Landelijk

Aanvang:
11-06-2019 om 13:40 uur

Storing | Digitale televisie via coax (DVB-C) | Sterk Midden Drenthe FTTH, Glasvezel Noord
Op dit moment ontvangen wij meldingen van problemen met Digitale Televisie (DVB-C) via de netwerken van Sterk Midden Drenthe en Glasvezel Noord. Deze storing is op dit moment in onderzoek.

Update op 17-06-2019 om 20:29 uur:
Er is een monteur aangestuurd voor onderzoek op locatie.
Status:
Aangemeld

Regio:
Sterk Midden Drenthe FTTH, Glasvezel Noord

Aanvang:
17-06-2019 om 17:15 uur

Onderhoud | Digitale televisie via coax (DVB-C) | MaasKantNet, Fiberbuiten Boxtel / Oirschot, KNN Rosmalen
Op maandag 17 juni wordt er tussen 14:30 en 17:30 uur spoedonderhoud uitgevoerd aan de glasvezelnetwerken KNN Rosmalen, MaasKantNet en Fiberbuiten Boxtel / Oirschot. Tijdens het spoedonderhoud wordt de dienst Digitale Televisie (DVB-C) meerdere malen onderbroken.

Update op 17-06-2019 om 17:05 uur:
Het spoedonderhoud op de glasvezelnetwerken KNN Rosmalen, MaasKantNet en Fiberbuiten Boxtel / Oirschot, zijn succesvol afgerond. Als U nog problemen ervaart, neem dan contact op met de TriNed klantenservice.
Status:
Afgerond

Regio:
MaasKantNet, Fiberbuiten Boxtel / Oirschot, KNN Rosmalen

Aanvang:
17-06-2019 om 14:30 uur

Opgelost:
17-06-2019 om 17:00 uur
1